Dystans94.50 km Teren5.00 km Czas04:01 Vśrednia23.53 km/h VMAX64.00 km/h Podjazdy803 m
Kalorie 1800 kcal Sprzęt[Sprzedany] Author Ronin
Na Dynów
#zaliczgmine 69/160 woj. podkarpackie, 91/2479 Polska
Tym razem: Dynów - obszar wiejski, Dynów - obszar miejski


Staram się systematycznie dokładać zaliczonych gmin do licznika. Mimo chłodu marcowego wieczory wybrałem się w stronę Dynowa. Kolejny już raz wyjechałem sobie po 14, dokładnie o 14:30. Plan na dzisiaj obejmował objechanie do Dynowa i z powrotem. Nakreśliłem sobie trasę w bikemapie i jadę po niej.
Przez miasto jeździ się ciężko, trafiłem akurat na szczyt komunikacyjny, ale sam jestem sobie winien, mogłem pojechać przy Wisłoku. Przebijam się Budziwojem pod wiatr, skręcam nad Żwirownię poprawić tyłrzutkę, coś kiepsko zmieniała. Z Tyczyna odbijam na Czerwonki. Trafił się odcinek przez las. Początkowo jedzie się nieźle, jest sucho. Jednak, im dalej tym więcej błota, błotniki się przydają. Dojeżdżam do Stępnik i z Błażowej na Futomę. Jest podjazd, atakuję podjazd na Banie. W Dynowie mała pętelka przez miasto i dalej na Szklary. Miły podjeździk z serpentyną i zjazd w Bazarach. Dalej już z Dylądówki na Hyżne i Borek Stary tutaj już jedzie się z lekkim wiatrem w plecy. W Matysówce kolejny odcinek po szutrze, już mi się nie chciało jechać i podprowadziłem. 



Widok na most mazowieckiego
Widok na most mazowieckiego © zukikiziu
Budynek Nadleśnictwa Hermanowa
Budynek Nadleśnictwa Hermanowa © zukikiziu
Trochę terenu, Czerwonki
Trochę terenu, Czerwonki © zukikiziu

Komentarze

zukikiziu
23:47 czwartek, 3 marca 2016
Wszystko się zgadza. Przedni mocowałem na patencie, dłuższa śruba i kilka podkładek m6. Miało być na kilka dni a jeździ już drugi tydzień :) Jak znajdę wolny czas to to poprawię.
Z tyłu to też miałem problem, coś za dużo tego lakieru położyli.
alex
19:32 czwartek, 3 marca 2016
Widzę, że ogarnąłeś temat błotników. Nawet w przednim mocowania zostały wszystkie.
Ja ich używałem wcześniej w innym rowerze, więc miałem pręty już przycięte i były za krótkie aby zrobić gięcie wokół zacisku, dlatego z górnego mocowania musiałem zrezygnować.
A jak otwory pod śruby tylne? Musiałem gwintownikiem poprawić, by śruby M5 nie wchodziły za nic, a M4 były luźne. Po prostu w gwintach zasechł nadmiar lakieru.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ydzie
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]